Puslapis kraunamas...
Turnyrai » VW Golf V dyzelis: 77kw vs 103kw

VW Golf V dyzelis: 77kw vs 103kw

VW Golf modelis tai Jūsų pasirikimas „numeris vienas“, tik dar dvejojate, kurios galios modelį vertėtų rinktis. Ne bėda, aptarkime šiuo modelius ir jų modifikacijas plačiau.
Šioje klasėje siūlomos 4 - ios VW Golf V modifikacijos su dyzeliniu kuro tipu ir tiek mechanine tiek automatine pavarų dėžėmis.

Sąrašo „lyderis“, dominuojantis 4 - iose iš 6 - ių sričių - VW Golf V (2003-2008) 1.9 TDI, 77kw modelis ir jo modifikacija varoma galimai tiek automatinės tiek mechaninės pavarų dėžės ir dyzelininio kuro tipo. Kas lėmė tokį atotrūkį nuo konkurentų? Pirmiausia tai ekonomiškumo rodikliai, ši modifikacija turi mažiausias kuro suvartojimo charakteristikas dvejose srityse: vidutiniškai ir užmiestyje, atitinkamai - 5.0 l ir 4.3 l 100 km. Tiesa, reikia paminėti, kad kuro suvartojimas mieste - 6.5 l / 100 km tik „per plauką“ atsilieka nuo ekonomiškiausio šioje srityje.Rodikliai identiški nepriklausomai nuo įdiegtos pavarų dėžės. Bet tai dar ne viskas, ekonomiškumas ne vienintelis šios modifikacijos „pliusas“, jis ne tik ekonomiškas, bet ir pasižymi mažiausia gėdimo tikimybe nuvažiavus 100 000 km (12.23%). Tiesa, tenka pažymėti, kad įvertintas, kaip lėčiausiai įsibėgėjantis modelis (100km/h greitį pasiekia per 11.3s), tačiau nuo greičiausio ir galingiausiojo šioje klasėje atsilieka tik 2s, tai nesudaro labai didelio atotrūkio. O galia ir ypač aukštas sukimo momentas (250 Nm) rodo galimybę „gerai traukti“ net ir esant itin ekonomiško modelio konfigūracijai.

Stipriai atsiliekantys nuo lyderio surinkę vienodą taškų skaičių yra du skirtingų galių modeliai. Pirmasis - VW Golf V (2003-2008) 2.0 TDI, 103kw modelis su galimai abiejų tipų pavarų dėžėmis ir dyzeliniu kuro tipu. Jau modelio galia identifikuoja, kad kalbėsime apie greičiausią įsibėgėjimą tarp visų modifikacijų: 0 - 100 km/h greitį pasiekia per 9.3 s, nepriklausomai nuo įdiegtos pavarų dėžės. Lyginant šios modifikacijos modelio kuro sąnaudas su kitos markės modeliais, šie atrodo labai ekonomiški kaip „traukiančiam“ automobiliui. Kuro suvartojimo rodikliai - vidutiniškai, mieste ir užmiestyje - 6.0 l, 7.9 l, 4.9 l 100 km. Taigi drąsiai galime teigti, kad ši modifikacija „išlaužia“ geriausią galios ir kuro suvartojimo santykį. Puikiai tiks greičio fanatikams, kurie nepasiruošę leisti visų turimų pinigų automobilio kurui, kad tik šis „greitai trauktų“.
Variklis: 77 kw / 250 Nm

Mažiausios vidutinės kuro sąnaudos (5.00 l / 100 km)
Mažiausios kuro sąnaudos užmiestyje (4.30 l / 100 km)
Mažiausia naujo automobilio kaina (21 775 €)
Mažiausia gedimo tikimybė nuvažiavus 100 000km: 12.23%
Lėčiausiai įsibėgėjantis (0-100 km/val: 11.30 s.)
Didžiausia gedimo tikimybė nuvažiavus 100 000km: 12.23%
4 taškai
2
Variklis: 103 kw / 320 Nm

Greičiausiai įsibėgėjantis (0-100 km/val: 9.30 s.)
1 taškas
3
Variklis: 77 kw / 250 Nm

Mažiausios kuro sąnaudos mieste (6.40 l / 100 km)
1 taškas
4
Variklis: 103 kw / 320 Nm

Didžiausios vidutinės kuro sąnaudos (6.00 l / 100 km)
Didžiausios kuro sąnaudos mieste (7.90 l / 100 km)
Didžiausios kuro sąnaudos užmiestyje (4.90 l / 100 km)
Didžiausia naujo automobilio kaina (25 825 €)
0 taškų

Žymės:

VW Golf V

,

Volkswagen

,

Dyzelis

,

Kw

,

77

,

105