Puslapis kraunamas...
Turnyrai » Ką žinote apie dyzelinį Alfa Romeo 159? Ar jis vertas dėmesio lyginant su kitais jo klasės dyzelinais?

Ką žinote apie dyzelinį Alfa Romeo 159? Ar jis vertas dėmesio lyginant su kitais jo klasės dyzelinais?

Dar 25 Azijos ir Europos automobilių gamintojų modeliai bandys konkuruoti su Alfa Romeo 159. Pažiūrėkime, kas laimi bendrame sąraše ir padarysime išvadas.

Pirmiausia reikia pasakyti, kad tarp visų 26 modelių ir jų modifiakcijų Alfa Romeo 159 (2005-2011) 2.0 JTDM 16V Eco, 125kw modelis su mechanine pavarų dėže ir dyzelininiu kuro baku užima 7 - tą vietą. Tai aiškiai rodo, kad jis palyginmui tinka tik tada jei žiūrėsime į daugiau galios turinčius modelius siekdami ekonomiškesnio degalų vartojimo, tačiau žvelgdami į pačius geriausius ir ekonomiškiausius variantus jo neliesime.

Tarp visų modelių pirmauja BMW 3 serija (E90) facelift (2008-2012) 320d Efficient Dynamics Edition, 120kw modifikacija su įmontuota mechanine pavarų dėže ir dyzelinine kuro sistema. Kuo jis toks ypatingas klausiate? - Atsakysime: šios modelio modifikacijos vidutinės kuro sąnaudos yra 4.10 l / 100 km. Pats ekonomiškiausias modelis iš visų. Taip pat, modelio konfigūracija lėmė ir tai, kad turėdamas žymiai geresnius galios ir sukimo momento rodiklius nei nepasižįmintys tokia galia, jis vis tiek „ryja” mažiau. Įsibėgėjimo charakteristika - 8.00s 100 km/h greičiui pasiekti. Tai vienareikšmiškai sąrašo „numeris vienas”. Pažiūrėkime ką turi pasiūlyti kiti modeliai.
Kitas vokiečių produktas - Audi A4 (B8) (2007-2012) 2.0 TDI, 100kw modelis ir jo modifikacija varoma mechaninės pavarų dėžės ir dyzelinės kuro sistemos. Kokios jo specifikacijos? Vidutinės kuro sąnaudos jau nusileidžia „lyderiui” - 4.40 l / 100 km. Galiai sumažėjus 9 % lyginant su pirmaujančia pozicija (iki 100 kw) sukimo momentas, tuo tarpu, sumažėjo net 17%. O tai rodo jau ir blogesnį bendrą galios ir sukimo momento santykį. Modelio įsibėgėjimo charakteristika - 9.5 s 100 km/h greičiui pasiekti. „Lyderiui” čia pralaimima jau 1.5 s skirtumu, realiame gyvenime, o ne „ant popieriaus” tai būtų žymus atotrūkis lenktyniaujant be galimybės net priartėti.
Trečias „žygiuoja” Čekijos gamintojų produktas - Skoda Octavia Mk2 facelift (2008-2013) 1.6 TDI CR, 77kw modelis ir jo modifikacija su mechaninė pavarų dėže ir dyzeliniu kuro baku. Žymus tiek galios tiek sukimo momento sumažėjimas, jei lyginsime su pirmąja vieta, tačiau pralaimima ir antrajai vietai. Kuro sąnaudos vidutiniškai - 4.5 l / 100 km, o įsibėgėjimo galimybės - 11.8s. Labai ženklus skirtumas ir nusileidimas visose srityse, tačiau tai vis dar vienas ekonomiškiausių modelių.

Tai aiškiai parodo, kad Europos gamintojai ryškiai laimi šią kovą, nes artimiausias Azijos gamintojų produktas šiame sąraše 9, tai reiškia, kad pasirinkimo europiečiai turi sočiai „savų” tarpe.
Variklis: 120 kw / 380 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 4.10 l / 100 km
25 taškų
2
Variklis: 100 kw / 320 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 4.40 l / 100 km
24 taškų
3
Variklis: 77 kw / 250 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 4.50 l / 100 km
23 taškų
4
Variklis: 105 kw / 300 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 4.70 l / 100 km
22 taškų
5
21 taškų
6
Variklis: 80 kw / 245 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 4.90 l / 100 km
20 taškų
7
Variklis: 125 kw / 360 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 5.10 l / 100 km
17 taškų
8
Variklis: 110 kw / 340 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 5.10 l / 100 km
17 taškų
9
Variklis: 77 kw / 250 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 5.10 l / 100 km
17 taškų
10
Variklis: 95 kw / 340 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 5.20 l / 100 km
15 taškų