Puslapis kraunamas...
Turnyrai » Geriausiai įsibėgėjantis ir ekonomiškiausias automobilis

Geriausiai įsibėgėjantis ir ekonomiškiausias automobilis

Šioje klasėje rungiasi 40 Europos gamintojų automobilių modelių dėl nugalėtojo vardo. Nugalės tas, kuris turi geriausia galios ir ekonomiškumo santykį. Pažiūrėkime, kuris tai modelis.

Apdovanojimą pelno - Audi TT Kupė (2006-2014) TT RS 2.5, 250kw modelis ir jo modifikacija su automatine pavarų dėže ir benzinine kuro sistema. Šios modifikacijos vidutinės kuro sąnaudos - 8.5 l / 100 km, o įsibėgėjimo charakteristika - 4.3 s 100 km/h greičiui pasiekti. Be to ši modifikacija turi labai gerą galios (250 kw) ir sukimo momento (450 Nm) santykį, kas indikuoja geras traukos savybes. Svarbu pažymėti ir tai, kad šis automobilis lenkia kitus modelius ir modifikacijas įsibėgėjimo charakteristikos atžvilgiu su identiškais parametrais. Ir tai vienareikšmiškai geriausias pasirinkimas iš visų 40 - ties galimų.

Labai nedaug nuo „lyderio” atsiliko kitas tos pačios markės modelis - Audi TT Roadster (2007-dabar) TT RS 2.5, 250kw su automatine pavarų dėže ir benzininiu kuro bako tipu. Kuo šis modifikacija nusileidžia pirmajai? Paprasta: įsibėgėjimo galimybės - 4.4 s / 100 km/h greičiui pasiekti, atsilikimas 1 šimtąja ir vidutinės kuro sąnaudos: 8.6 l / 100 km, nors galios (250 kw) ir sukimo momento (450 Nm) rodikliai identiški. Reziumė: reikalingas santykis šiek tiek blogesnis.

Trečias šiose .„lenktynėse” liko - Mercedes-Benz SLK klasė (2011-dabar) SLK 55 AMG, 310kw modelis su automatine pavarų dėže ir benzinine kuro sistema. Šios modifikacijos konfigūracija lėmė tokias specifikacijas: vidutinės kuro sąnaudos - 4.6 s 100 km/h greičiui pasiekti, kas jau yra 0.3 s lėčiau. O tai identifikuoja ryškią pusės korpuso persvarą tiesiojoje, kuro sąnaudos tuo tarpu lygios: 8.4 l / 100 km, kas yra visiškas vidurys tarp dviejų pirmaujančių modelių, o galia (310 kw) ir sukimo momentas (540 Nm) yra jau ženkliai didesni. Nors pirmauja galios rodikliuose, tačiau žymus atotrūkis įsibėgėjimo charakteriskoje „nustumia” šį modelį į trejetuko pabaigą, tačiau bendrai ši modifikacija vis tiek išlieka labai konkurencinga.
Visi toliau „sekantys” modeliai kuro sąnaudų charakteristikoje „įlipa” į 9 l / 100 km rodiklius ir reikšmės tik didėja, todėl toliau aptarinėti modelius ekonomiškumo atžvilgiu - neverta.
Variklis: 250 kw / 450 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 8.50 l / 100 km
0-100 km/val: 4.30 s.
39 taškų
2
Variklis: 250 kw / 450 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 8.60 l / 100 km
0-100 km/val: 4.40 s.
38 taškų
3
Variklis: 310 kw / 540 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 8.40 l / 100 km
0-100 km/val: 4.60 s.
37 taškų
4
Variklis: 410 kw / 800 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 9.80 l / 100 km
0-100 km/val: 4.20 s.
36 taškų
5
Variklis: 250 kw / 450 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 9.10 l / 100 km
0-100 km/val: 4.60 s.
35 taškų
6
Variklis: 386 kw / 700 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 9.80 l / 100 km
0-100 km/val: 4.30 s.
34 taškų
7
Variklis: 250 kw / 450 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 9.20 l / 100 km
0-100 km/val: 4.60 s.
33 taškų
8
Variklis: 410 kw / 800 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 10.00 l / 100 km
0-100 km/val: 4.30 s.
32 taškų
9
Variklis: 386 kw / 700 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 9.90 l / 100 km
0-100 km/val: 4.40 s.
30 taškų
10
Variklis: 412 kw / 680 Nm
Vidutinės kuro sąnaudos: 9.90 l / 100 km
0-100 km/val: 4.40 s.
30 taškų