Puslapis kraunamas...
Turnyrai » Ekonomiškiausias 1998-2004 Ford Focus - 6.8l mieste 100km. Ką siūlo konkurentai?

Ekonomiškiausias 1998-2004 Ford Focus - 6.8l mieste 100km. Ką siūlo konkurentai?

Grįžtame prie trikovų. Šį kartą dėl ekonomiškiausiojo vardo kovojo Europos, Azijos ir Amerikos gamintojų modeliai. Šį kartą JAV gamintojų modelis Ford Focus metą iššūkį konkurentams. Apžvelkime ką kiti turi pasiūlyti ekonomiško modelio srityje.

Vos peržvelgus visus 12 modelių ir jų modifikacijų aiškiai matome, jog pirmos trys vietos, lenkiančios ekonomiškumo iššūkį metusį Ford Focus modelį priklauso Europos gamintojams, tai pasidaro aišku kas laimi šią trikovą.

Daugiausiai taškų surinkęs „žygiuoja“ Peugeot 307 (2001-2007) HDi 70, 50kw modelis ir jo modifikacija su mechanine pavarų dėže ir dyzeliniu kuro bako tipu. Tarp kitų 11 „konkurentų“ šis modelis turi geriausią rodiklį kuro sąnaudų lentelėje - 5.5 l / 100km. Sukimo momentas (160 Nm) gana aukštas, kaip mažiausios galios modeliui, Tai aiškiai įdentifikuoja, jog nepaisant galios rodiklių, ši modifikacija „traukia“, o dar ir „neryja“. Vienareikšmiškai nukonkuruoja šiek tiek daugiau galios (55 kw) turint bet žymiai daugiau „valgantį“ Ford Focus.

Nuo „lyderio“ ne daug atsilieka antras šio sąrašo „numeris“ - Skoda Fabia (1999-2007) 1.4 TDI, 55kw modelis ir modifikacija su mechanine pavarų dėže ir dyzelininiu kuro bako tipu. Kuo jis nusileidžia pirmajai vietai? - Atsakome: kuro sąnaudos mieste šiek tiek didesnės - 5.6 l / 100 km, tačiau nežymų galios (55 kw) lydi nemažas sukimo momento padidėjimas: iki 195 Nm. Taigi išvada: geriau „traukia“, bet šiek tiek daugiau „ryja“.

Trečias liko vokiečių gamintojų produktas - Opel Astra (1998-2004) 1.7 DTI ECO4, 55kw modelis ir jo modifikacija su mechanine pavarų dėže ir dyzeliniu kuro bako tipu.Kuro sąnaudos mieste siekia 6.0 l / 100 km. Modelio galia identiška Škoda Fabia modeliui, tačiau sukimo momento reikšmė (165 Nm) ženkliai atsilieka nuo antros vietos rodmenų, o ir įsibėgėjimo charakteristika 0.2 s blogesnė, kas jau „duoda“ beveik pusės korpuso persvarą. Nors rodikliai lyginant su sąrašo numeriai vieni geriausių, tačiau šis modelis jau nusileidžia pirmiems dviems visose minėtose srityse.
Variklis: 50 kw / 160 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 5.50 l / 100 km
11 taškų
2
Variklis: 55 kw / 195 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 5.60 l / 100 km
10 taškų
3
Variklis: 55 kw / 165 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 6.00 l / 100 km
8 taškai
4
Variklis: 60 kw / 185 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 6.00 l / 100 km
8 taškai
5
Variklis: 74 kw / 220 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 6.30 l / 100 km
7 taškai
6
Variklis: 66 kw
Kuro sąnaudos mieste: 6.40 l / 100 km
6 taškai
7
Variklis: 81 kw / 235 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 6.50 l / 100 km
4 taškai
8
Variklis: 66 kw / 210 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 6.50 l / 100 km
4 taškai
9
Variklis: 66 kw / 210 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 6.60 l / 100 km
3 taškai
10
Variklis: 72 kw
Kuro sąnaudos mieste: 6.80 l / 100 km
1 taškas