Puslapis kraunamas...
Turnyrai » Audi A3 II karta 77KW vs VW Golf V 77 kw (dyzeliai)

Audi A3 II karta 77KW vs VW Golf V 77 kw (dyzeliai)

Klasikinė dviejų Vokietijos gamintojo automobilių modelių dvikova. Ką geriau rinktis ir kodėl?

Iš 4 modifiakcijų, 3 - nusiplnę „apdovanojimų“ Aptarkime.

Daugiausiai taškų surinkęs ir lyderiaujantis lentelėje - Audi A3 (8P) (2003-2008) 1.9 TDI, 77kw modelis su atitinkama modifikacija. Galimai abiejų tipų pavarų dėžėmis ir dyzeliniu kuro tipu. Kas lėmė tokį didelį atotrūkį nuo kito modelio ir jo modifikacijos? - vienareikšmis dominavimas kuro sunaudojimo rodikliuose, jei kalbėsime apie ekonomiškumą: vidutiniškai: 4.90 l / 100 km, mieste: 6.1 l / 100 km ir užmiestyje - 4.2 l / 100 km. Jis ne tik ekonomiškas, tačiau greitas ir galingas: įsibėgėjimo galimybės su įmontuota automatine pavarų dėžė lygios 11.10s. Charakteristika tokia pati kaip ir galingiausios šio 4 - to modifiakcijos. Peršasi išvada: puikiausias santykis tarp ekonomiškumo, universalumo ir galios.

Antroje vietoje liko jau kitos markės modelis - VW Golf V (2003-2008) 1.9 TDI, 66kw ir jo modifikacija. Specifikacijos: mechaninė pavarų dėžė ir dyzelinis kuro tipas. Šio modelio patrauklios charakteristikos: mažiausios naujo automobilio kaina ir gėdimo tikimybė nuvažiavus 1000 000 km ( 12.23%). Puikus rodiklis, jei žvelgsime į ilgaamžškumo ir mažesnės investicijos perspektyvas. Tiesa, šį modifikacija lėčiausiai įsibėgėjanti (0 - 100 km per 12.90 s), tačiau ir toks rodiklis jos nemenkina, nes lyderio šio srityje įsibėgėjimas vos daugiau nei sekunde greitesnis. Kuro suvartojimas šiek tiek atsilieka nuo Audi A3 modifikacijos, bet vis tiek galėtume priskirti prie ekonomiškesnių variantų: vidutiniškai, mieste ir užmiestyje - 5.1 l, 6.3 l ir 4.5 l 100 km. Nors galia ir mažesnė, tačiau sukimo momentas ne daug atsilieka nuo pirmaujančio sąraše. Taigi, „traukia“, tikrai yra ekonomiškiausiųjų sąraše, „neryja“ ir ekploatacijos reikiamybė ženkliai žesmesnė nei visų modifikacijų.

3 „apdovanojimų“ sąraše liko Audi A3 (8P) (2003-2008) 1.9 TDI, 77kw modelis ir jo modifikacija. Dyzelinis kuro tipas ir galimai įmontuojamos tiek mechaninė tiek automatinė pavarų dėžės. Ši modifikacija turi greičiausias įsibėgėjimo galimybes tarp visų modifikacijų. Sukimo momentas ir galia identiški pirmaujančiai sąraše modifikacijai, tačiau kuro suvartojimo charakteristikos ne tokios džiuginančios, šis modelio kuro sąnaudos didžiausios tarp visų sąrašo „dalyvių“, tačiau lyginant su kitos markės galingais modeliai šis važiuoja pakankamai ekonomiškai. Vidutiniškai, mieste ir užmiestyje - 5.6 l, 7.4 l ir 4.6 l 100 km. Tenka pridurti, kad tai ir brangiausia visų modelių modifikacija. Tai galima drąsiai sakyti, kad mėgstantiems greitį ji puikiai tiks, tačiau reikės paploninti piniginę įsigyjant šį modelį.

Variklis: 77 kw / 250 Nm

Mažiausios vidutinės kuro sąnaudos (4.90 l / 100 km)
Mažiausios kuro sąnaudos mieste (6.10 l / 100 km)
Mažiausios kuro sąnaudos užmiestyje (4.20 l / 100 km)
3 taškai
2
Variklis: 66 kw / 210 Nm

Mažiausia naujo automobilio kaina (22 000 €)
Mažiausia gedimo tikimybė nuvažiavus 100 000km: 12.23%
Lėčiausiai įsibėgėjantis (0-100 km/val: 12.90 s.)
2 taškai
3
Variklis: 77 kw / 250 Nm

Greičiausiai įsibėgėjantis (0-100 km/val: 11.10 s.)
Didžiausios vidutinės kuro sąnaudos (5.60 l / 100 km)
Didžiausios kuro sąnaudos mieste (7.40 l / 100 km)
Didžiausios kuro sąnaudos užmiestyje (4.60 l / 100 km)
Didžiausia naujo automobilio kaina (26 150 €)
Didžiausia gedimo tikimybė nuvažiavus 100 000km: 15.21%
1 taškas

Žymės:

Audi A3 8P

,

VW Golf 5

,

1.9 TDI

,

dyzelis

,

kuro sanaudos

,

isibegejimas