Puslapis kraunamas...
Turnyrai » 1998-2004 Ford Focus. Kurią modifikaciją rinktis, kad išgaut optimalią ekonomiją ir pagreitį?

1998-2004 Ford Focus. Kurią modifikaciją rinktis, kad išgaut optimalią ekonomiją ir pagreitį?

JAV gamintojai siūlo 10 šio modelio modifikacijų varomų mechaninės pavarų dėžės. Kurią reikėtų rinktis ieškant gero ekonomiškumo ir išvystomo greičio santykio? Kitaip tariant, kad „trauktų“ir „nerytų“ prie gerų apsukų. Pereikime prie apžvalgų.

Geriausią galios, ekonomiškumo ir greičio santykį turi šis - Ford Focus (1998-2004) 1.8 TDCi, 85kw modelis su dyzeliniu kuro tipu. Iš trijų pirmaujančių modelių šis turi didžiausią galią ir sukimo momentą (250 Nm). Lyginat su dvigubai daugiau galinčios turinčiu 4- tos eilės „numeriu” mūsų lentelės „lyderio” išlaužtas sukimo momentas neženkliai atsilieka, o kuro sąnaudos su tokiu santykiu yra 7.2 l / 100 km, kas yra dvigubai mažiau už galingąjį 4 modelį ir jo modifikaciją. Pagreičio charakteristika taip pat geriausia - 100 km/h greitį pasiekia per 10.6s, artimiausias „persekiotojas” lenkiamas lygiai sekunde, kas jau yra labai daug greičio lenktynėse.

Grįžkime prie rikiuotės. Antras sąrašo „numeris” - Ford Focus (1998-2004) 1.8 TDCi, 74kw modelis su dyzeliniu kuro tipu. Ši modifikacija lyginant su pirmąja „ryja” šiek tiek mažiau - charakteristika: 7.0 l / 100 km, tačiau „pralaimi” kitose srityse. Aptarkime jas. Įsibėgėjimo rodiklis, kas jau daug „pasako” apie situacija su pagreičiu, yra 11.6. Sekunde blogesnis. Taip pat, tiek galios tiek sukimo momento (240 Nm) rodmenys yra prastesni. Taigi, mažiau „traukia”, pagreičio charakeristika gerokai blogesnė ir viso to neatperka tik šiek tiek mažesnės kuro sąnaudos. Bendras trijų komponentų santykis geresnis pirmojo „numerio”.

Trečias iš „lyderių” pozicijų - Ford Focus (1998-2004) 1.8 DI, 66kw modelis ir jo modifiakcija su dyzeliniu kuro baku. Ši modifikacija turi kur kas blogesnius galios ir sukimo momento rodmenis, bet reikia pažymėti, kad jų santykis išlieka beveik identiškas pirmajai vietai. Kuro sąnaudos taip pat vienodos lyginant su „lyderiais”. Tačiau, trečiąja vieta jam tenka pasitenkinti dėl blogiausios įsibėgėjimo charakteristikos kuri lygi 12.4 s 100 km/h greičiui pasiekti.
Variklis: 85 kw / 250 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 7.20 l / 100 km
0-100 km/val: 10.60 s.
9 taškai
2
Variklis: 74 kw / 240 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 7.00 l / 100 km
0-100 km/val: 11.60 s.
8 taškai
3
Variklis: 66 kw / 200 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 7.20 l / 100 km
0-100 km/val: 12.40 s.
7 taškai
4
Variklis: 158 kw / 310 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 14.20 l / 100 km
0-100 km/val: 6.70 s.
6 taškai
5
Variklis: 74 kw / 145 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 9.40 l / 100 km
0-100 km/val: 10.40 s.
5 taškai
6
Variklis: 127 kw / 198 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 12.00 l / 100 km
0-100 km/val: 8.20 s.
4 taškai
7
Variklis: 55 kw / 140 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 6.80 l / 100 km
0-100 km/val: 14.70 s.
3 taškai
8
Variklis: 85 kw / 158 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 10.30 l / 100 km
0-100 km/val: 10.30 s.
2 taškai
9
Variklis: 96 kw / 180 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 11.60 l / 100 km
0-100 km/val: 9.20 s.
1 taškas
10
Variklis: 55 kw / 122 Nm
Kuro sąnaudos mieste: 8.80 l / 100 km
0-100 km/val: 15.10 s.
0 taškų